此主页所有推荐音乐中歌词及其翻译皆为网易云音乐上复制粘贴,侵删致歉。
Salvation - Gabrielle Aplin

You are the avalanche

你是强大的雪崩

One world away

足以将世界摧毁

My make believing

我仍活在幻想之中

While i'm wide awake

即使脑子仍然清醒

Just a trick of light

那些只是幻觉

To bring me back around again

让我无法逃脱

Those wild eyes

那些虎视眈眈的双眼

A psychedelic silhouette

犹如一幅幅迷幻般的剪影

I never meant to fall for you but I

我从未想过会爱上你,但是

Was buried underneath and

我被你的爱深深埋没

All that i could see was white

眼中只有你

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

You are the snow storm

你是冷冽的暴风雪

I'm purified

我则一身纯净无暇

The darkest fairytale

最黑暗的童话故事

In the dead of night

在深夜时静悄悄地发生

Let the band play out

就让乐队开始演奏吧

As i'm making my way home again

我重新踏上归乡之路

Glorious we transcend

我们超越巅峰

Into a psychedleic silhouette

进入那迷幻般的剪影之中

I never meant to fall for you but I

我从未想过会爱上你,但是

Was buried underneath and

我被你的爱深深埋没

All that i could see was white

眼中只有你

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

oh~~~~~

oh~~~~~

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

My salvation my my

成为我的救赎 令人不可思议

 

评论
热度(2)
© 若听茶声然 | Powered by LOFTER